چهل روز بندگی

چهل روز ترک گناه میکنیم برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی عج

چهل روز بندگی

چهل روز ترک گناه میکنیم برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی عج

(دهه اول ) دانلود فایل های مورد نیاز برای چهل روز ترک گناه

بسم الله الرحمن الرحیم




Instagram: 40_Rooz_Bandegi

دهه اول 

.


فایل های مورد نیاز به ترتیب:

(فایل هایی که اینجا قرار داده میشه سعی شده گلچینی باشه از بهترین ها که تاثیر گذار و مفید باشه پس حتما دانلود کنید)

.

.

نظرات شما باعث دلگرمی ماست پس نظر فراموش نشه!


 بهتره برای دانلود فایل ها از دانلود منیجر استفاده کنید


.

روز اول:استغفار

.

1-دانلود (ترجمه فارسی و صوتی دعای کمیل بسیار زیبا بیان شده حتما دانلود کنید)

.

.

روز دوم:

.

2-دانلود چگونه گناه نکنیم قسمت اول(سخنرانی بسیار زیبا و کاربردی. سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور)


 



شب دوم:

.

3-دانلود دعای هفدهم  صحیفه سجادیه ( نفرین بر شیطان و پناه به خدا بصورت فارسی )

.

.



روز سوم:

.

4-دانلود چگونه گناه نکنیم قسمت دوم(سخنرانی بسیار زیبا و کاربردی. سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور)






شب سوم:



5-دانلود سخنرانی کوتاه و زیبا درباره نماز (استاد رائفی پور و آیت الله بهجت) 


.

روز چهارم



6-دانلود چگونه گناه نکنیم قسمت سوم(سخنرانی بسیار زیبا و کاربردی. سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور)


.

.

.


شب چهارم:


7-دانلود سوره واقعه (روز قیامت)  (فارسی همراه با جلوه های صوتی که خیلی زیبا و شنیدنی شده)

.

.

روز پنجم:

.

.


8-دانلود چگونه گناه نکنیم قسمت چهارم (سخنرانی بسیار زیبا و کاربردی. سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور)

.

.

ظهر پنجم:



9-دانلود خطبه 199 نهج البلاغه با  موضوع نماز(فرموده های امیر المؤمنین علی علیه السلام بصورت فارسی و بیان زیبا و تاثیر گذار)

.

.

شب پنجم :

.

.


10-دانلود نکاتی بسیار زیبا درباره نماز (استاد رائفی پور)

.

.

روز ششم:

.

.

11-دانلود چگونه گناه نکنیم قسمت پنجم(سخنرانی بسیار زیبا و کاربردی. سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور)

.

.

ظهر ششم:

.

.

12-دانلود خطبه 138 نهج البلاغه فارسی با موضوع امام زمان عج(صلوات فراموش نشه)

.

.

شب ششم:

.

.

13-دانلود دعای 31 صحیفه سجادیه ( با موضوع توبه و پناه به خدا- فوق العاده زیبا و مناسب حال الانمون)

.

.

روز هفتم

.

.

14-دانلود چگونه گناه نکنیم قسمت ششم (سخنرانی بسیار زیبا و کاربردی. سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور)

.

.

#عصر هفتم

.

.


15-دانلود ترجمه فارسی سوره الرحمن(خیلی زیبا حتما دانلود کنید)

.

.

روز هشتم

.

.

16-دانلود چگونه گناه نکنیم قسمت هفتم و آخر (سخنرانی بسیار زیبا و کاربردی. سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور)

.

.

روز نهم(آغاز ماه رجب)

.

.

17-دانلود سخنرانی کوتاه و مفید :شیطان جز با شیعیان ما کاری ندارد(استاد رائفی پور)



.

.

روز نهم:

.

.


18-دانلود تفسیر سوره اعراف آیات 14 الی 18 موضوع شیطان و حملات آن( تفسیر فارسی حجت الاسلام قرائتی)

.

.

.روز دهم:

.

.


19-سخنرانی زیبا و تکان دهنده استاد رائفی پور درباره ما و امام زمان (سخنرانی که کمتر شنیده شده)

.

.

ادامه فایل ها (دهه دوم )در پست بعد( بالا) میتونید ببینید

(به علت اینکه این پست زیا

نظرات 38 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 04:32 https://40-rooz-bandegi.blogsky.com

سلام وعرض خسته نباشید
چرا دعای روز دوم چگونه گناه نکنیم با صدای اقای رائفی پور دانلود نمیشه و خطا ۴۰۴ میده
ممنون میشم راهنمایی کنید

معین چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 07:05

سلام. میخواستم بدونم دهه دوم کجاست؟
اگه میشه جوابش رو به ایمیل بفرستید
moeinesfehanian032@gmail.com

معین چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 07:02

ممنون بابت این کار قشنگتون

مهدی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 21:02

سلام
دمت گررررم
عااالی بود

مژده شنبه 1 تیر 1398 ساعت 09:49

سلام خسته نباشید
من از فایل های مربوط به دهه اول،
فایل شب سوم،شب چهارم،شب پنجم،ظهر ششم،عصر هفتم،روز هشتم
رو نمیتونم دانلود کنم
میشه چک کنید ببینید لینکشون درسته؟
اگر درست هستند میشه فایل ها رو در ایمیل برای من ارسال کنید؟
با تشکر

سینا پنج‌شنبه 8 آذر 1397 ساعت 13:23

خدا خیرت بده...خیلی کمکمون کردی...ان شاالله همیشه سلامت باشی مومن

علی یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 09:38

عالی .خا خیرتون بده

Edris جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 19:44

خیلی عالی

زهرا یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 18:02

سلام فایل های دهه آخر رو لطفا بزارید اجرکم الله

:) دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 12:35 http://my-netbook.blogsky.com

سلام
چقد عالی بود
دعای کمیل، سوره واقعه، اون سخنرانی نماز کلا همشون
عاقبت بخیر دنیا و آخرت بشید انشاءالله
خیلی عالی بود ممنونم

ساسان چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 10:28

سلام. سوره الرحمن و واقعه هم فوق العاده بود . میشه لطف کنین سوره های دیگه هم به این شکل فایل صوتی کنین؟ خیلی خیلی ممنون.

ساسان چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 19:59

واقعا ممنون دعای کمیلو نمیدونم با صدای چه کسی خونده شده واقعا عالیه ایکاش تمام دعاها با صدای همین دوست عزیزمون ترجمه فارسیش بود. ازش از ته دل با تمام وجود خواهش میکنم تمام دعاهارو تا جایی که توان دارن ترجمه فارسیشو با صدای زیبا و ارامش بخششون به صورت صوت بذارن تو سایت. خیر دنیا و اخرت نصیبتون شه ایشالله.

رضا شنبه 18 دی 1395 ساعت 05:10

دعای کمیل فوقلاده بود چند دعای دیگه هم بذارید مممنون

امیرحسین پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 21:04

ممنون. خدا خیرتون بده.اجرکم عندلله. پیشنهاد میکنم ترجمه لاتین و زبانهای دیگر نیز با همین سبک در فضاهای بین المللی نیز نشر پیدا کند. صمیمانه سپاسگزارم

alizadeh جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 15:03 http://www.doctor1000.ir

خدا خیرت و برکت بهتون بده. ان شالله

امید چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 03:57

سلام واقعا ممنون از لطفتون عالی بود

محمدعلی شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 14:01

سلام ممنون واقعا کار بسیار زیبایی بود ممنون که این ایده قشنگ رو انجام دادید بنده هم قول میدم که تا میتونم این ایده و رویه قشنگ را ادامه بدم و به بقیه معرفی کنم (راهی که من رو سیاه دفعلا در اختیار هست پایگاهای بسیج محله است که بسیاری از دوستای هم سن و نوجوانان در آنجا هستن امیدوارم بقیه هم بتونن کاری انجما بدن به شیوه) سپاس فراوان و به امید قبولی در پیشگاه حضرت بقیه الله

الهه سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 11:19

لطفا اسم گوینده متون رو ذکر کنید . ممنون

الهه دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 22:04

عالی بسیار عالی اجرتون با خدا
خیر ببینین در دو دنیا
دعاهای دیگر رو هم لطفا بزارید به صورت فارسی

m.r sasani سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 15:05

سلام ی کمکی از تون میخواستم
من تو انجمن جاده رهایی ثبت نام کردم ولی ایمیل فعاال سازی برام نیومد
حتی با ی ایمیل دیگه و اسم دیگه ثبت نام کردم باز نیومد
میشه به مدیر سایت اطلاع بدید .

لطفا بهم ایمل بزنید sasani.ghost@gmail.com

تشکر

مشدی سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 18:25

.

مهاجر دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:32

خیلی عالی . اجرت با امام زمان
سایتت با استاد رائفی و نام امام زمان مزین شده :)

میلاد شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:51

ممنون التماس دعا

kimiya یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 07:56 http://kheidary88@gmail.com

سلام.عالیه.دمتتون گررررم.اجرتون با صاحب الزمان

M.e سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 04:47

سلام.من امشب وبلاگتون رو شناختم.
می خوام ان شا الله چله بگیرم.
برام دعا کنید.خیلی محتاجم.

احمد شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 14:28

کارتون فوق العادس... گناه نکنیم ها عالی بودن... ممنون...

مهدی سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 22:28

کارتون عالیه ، خدا خیرتون بده. موفق باشید

رضا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 06:16

سلام
خدا قوت، امیدوارم ثابت قدم تا روز ۴۰ ام با فایل ها ادامه بدیم و بعد این چند روز چند نور تازه به کشورمون اضافه شه!

میم جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 19:27

سلام لطفا در مورد صبر کردن در برابر مشکلات بخصوص مشکلات مالی اوایل ازدواج و تحمل برخی رفتارها از بعضی افراد هم صوت بگذارید.
همچین زود رنجی
بدبینی
عصبانیت
ممنون
حال خوبی دارم از وقتی باهاتون آشنا شدم

faezeh پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:42

سلام میشه موارد ۲-۴-۶ رو لینکشو بهم بگین هر کار میکنم نمیتونم دانلود کنم فکر کنم همش سخنرانی های استاد رائفی پور باشه

سلام بابد با برنامه مدیریت دانلود . دانلودش کنید
در اندروید ADM
و ایفون فکر کنم idownloader

یاابوتراب پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:24

احسنت به شما خیر ببینید و موفق باشین .من تو یه گناه گیر کردم متاسفانه قسمت نبود با شما چله بگیرم اما خوشحالم که امروز این وبلاگ رو دیدم من از امروز شروع میکنم به حق علی. التماس دعا

حسین چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 14:53

سلام
خداقوت
ممنون. خیلی عالیه
خدا خیرتون بده
یاعلی مدد

سلام
متشکر
ان شاءالله همچنین

یک گنهکار چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 11:30

سلام ممنون از این چله
خیلی عالی و مفید

سلام
خواهش میکنم
التماس دعا

حسن سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 19:06

سلام
ممنون از زحماتتون
من نمیتوم مورد 1 و 3 رو دانلود کنم. میشه بفرستین به ایمیلم؟

http://www.yasdl.com/68025/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%81%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86-93.html

على سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 00:43

پیچ و وبلاگ فوق العاده اى دارین...انشالله بتونیم با کمک خدا پاک پاک بشیم...لطفا همین جورى ادامه بدین...
فقط یه بار نه..باز هم از همین بازه هاى ٤٠ روزه برگزار کنید
و من الله توفیق

ممنوون لطف داذید. التماس دعا

raha دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 17:39

Khoda kheyretun bede vase anjame in harekat faghat hamin, file haye sotiyam bi nazirn,

سلام. ممنوون التماس دعا

ارمیا معمر دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 13:38

سلام
باورم نمیشه...
من توی شرایط بدی بودم...یک گناهی رو نمیدونستم ترک کنم...میخواستم ولی نمیتونستم تا این که بالاخره امروز دست روی قرآن گذاشتم و تصمیم گرفتم دیگه این گناه رو نکنم...
و به طور کاملا تصادفی صفحتونو توی اینستاگرام دیدم...
اعتقادم اینه که خدا خواست شما کمکم کنید...
پس یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد...

سلام.
خداروشکر ان شاالله موفق باشید
توکل به خدا فراموش نشه
و همراه ما باشید

szs دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 12:21

ممنون , خیلی بهره بردیم

ممنون التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد