چهل روز بندگی

چهل روز ترک گناه میکنیم برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی عج

چهل روز بندگی

چهل روز ترک گناه میکنیم برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی عج

بزودی . . . ترک خود ارضایی


در این پست راجع به شهوت و خود ارضایی صحبت میکنیم.


برای دیدن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.( برای عزیزانی که گرفتار این مشکل هستند با خیال راحت میتونید مشکلات و نظراتتون رو مطرح کنید)


 سلام
یکی دیگه از مزایا وبلاگ اینه که با خیال راحت میتونید نظر بدید ( برای کسایی تو اینستاگرام خجالت میکشن راجع به این گناه نظر بدن)
.
.
اگر نظری در مورد این گناه دارید حتما همینجا اعلام کنید 
تا چند روز دیگه میخوایم راجع به این گناه و ترکش ان شاءالله صحبت کنیم
.
.
.
.

کم کردن شهوت :

در روایت ، وارد شده است که روزى مردى نزد پیامبر صلى الله علیه و آله آمد و عرض کرد : یا رسول اللّه ! من وضع مالى خوبى ندارم که با زنان ازدواج کنم . به خاطر مجرّد بودنم ، چه کنم ؟ پیامبر صلى الله علیه و آله فرمود: «[دو کار انجام بده : یکى این که] موى بدن خود را زیاد کن و [دیگر این که] بر روزه گرفتن ، مداومت کن.

.
.
امام على علیه السلام مى فرماید : موى هیچ مردى زیاد نمى شود ، مگر این که شهوتش کم شود .
.

البته نوجوانی که به این دستور عمل می‌کند، باید به بهداشت بدنش اهمیت زیادی بدهد که مبادا بر اثر بلند شدن موهای بدن میکروب‌ها و بیماری‌ها گریبانگیرش شود. علاوه بر این، پاکیزه نبودن موهای اطراف عورت، باعث خارش آن موضع می‌شود و خودِ خاراندن ممکن است زمینة لذت بردن و در ادامه خود‌ارضایی را فراهم کند.

نظرات 32 + ارسال نظر
کیش و مات چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 05:31 https://40-rooz-bandegi.blogsky.com

سلام
شاید کسی باورش نشه ک من الان تو چ سنی هستم و چند ساله ک دارم هنوز این کارزشت رو ک از گناهان کبیره هم هست رو انجام میدم.تو خیلی سایتهای درمان و ترک خودارضایی ک میرفتم کامتهای زیادی رو هم از افراد درگیر این کار میخوندم اما هیچکدوم واقعا رکورد منفی من رو نداشتن..بله دوستان من ۲۵ ساله ک درگیرشم یعنی ربع قرن..!!!
وتا بحال هم ازدواج نکردم وحتی تمایلی هم ب ازدواج و بچه دار شدن ندارم..من چندین ساله ک دچار افسردگی مزمن هم هستم و بیکارم هستم شاید این ۳ عامل یعنی مجردی بیکاری و افسردگیوناامیدی باعث شدن من توی این سیکل و چرخه بیمارگونه و اعتیاد وار خودارضایی بیفتم و نتونم سالهای سال خودمو نجات بدم و رفته رفته این میل درمن داره بزرگترو بزرگتر میشه..دیگه نمیدونم باید چیکار کنم..حتی نماز هم مدتی میخونم حتی سروقت ولی بازم بعد از ده روز نهایتا دوهفته مثل معتادی ک بشدت نیاز داره مواد مصرف کنه منم همه چیزو فراموش میکنمو میرمو دومرتبه بعد از کلی استغفارو توبه میشینم ساعتها پای بساط اعتیادم ک همون کامپیوترو سایر متعلقاتو وسیله هاو مواد لازم اینکار باشه..هربار فیلمهای پورن رو از سیستم دیلیت میکنم اما باز میرم دانلود میکنم..حتی کیس کامپیوترمو فروختم بازم بهم فشار اومد رفتمو دست دوم خریدم..کلی دکترروانپزشک و مشاوره درمانی رفتم ولی با ناامیدی از ادامه درمان ناامید میشدم..نمیدونم دیگه واقعا جیکار کنم

ابوالفضل سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 13:19

سلام به اونایی که تصمیم گرفتنم تا پاک باشن. منم روزی جای شما بودم وتصمیم گرفتم نت خودارضاایی رو کنار بذارم و میترسیدم که دوباره برگردم .الان امروز سه شنبه 99/2/9 چهل روزه که پاک و از اول عید تصمیممو گرفته بودم و الان چهل روزه که با فیلم ها و مطالبی که این وبلاگ در طول چهل روز در اختیارم قرار داده بود تونستم پاک بشم. خیلییییییی خوش حالم و مثل قبلن روحیه ضعیفی ندارم و بسار قوی تر شدم و عزت نفس قوی پیدا کردم . صحبتم با اونااایی که این مطلبو میخونن و تصمیم گرفتن تا روزی جای من باشن اینکه همه ی چیز هاایی که باعث تحریکتون می شه رو ازش دوری کنید و هرچی کانال یا گروه هستید یا فیلم بد دارید رو حذف کنید و با نمازتون انس بگیرید . یه پیشنهاد برای نماز براتون دارم اینکه سعی کنید با خدا رقابت کنید ینی چی ین مثلن ظهر موقع ایی هست که شما یه کار بسیار مهم رو داریدانجام میدید و خدا نگاه شما میکنه میبینه و دستور میده که اذان بگن تا واکنش شما رو ببینه . همیشه با خودتون بگید که اذان وقت مشخصی نداره و هر موقعه که خدا دستور داد اذان میگن و شما سعی کنید توی این مبارزه با خدای خودتون مسابقه ایی دوستانه انجام بدید و خدا منتظر اینکه شما اونو شکست بدید .مرسی از اینکه خوندید و خدا کنه کسی منظور بدی از این مطلب برداشت نکرده باشه

نمیدونم شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 19:18

با سلام
میخوام بگم ناامید نشید هیچوقت هیچوقت هیچوقت .توبه شکستی برگرد.توبه شکستی برگرد.توبه شکستی برگرد.و هر برگشتنی تلاشتو بکن .با دوست شدن با خدا.دوست شدن با امام حسین.دوست شدن با حضرت مهدی .گام به گام دوست شو .با خدا دوست شو دوست شو دوست شو.اول اگر دختری حجاب ارام و بدتدریج راه برو یهو نرو تا بخوری زمین فک کنی اخر راهه.تمام چیزهایی ک تو گوشیته و تحریکت میکنه پاک کن .بجاش با خدا حرف بزن با نماز حتی ی نماز حواسپرتانه حتی ی نماز ساده و عجله ای ولی بخوان بخوان خدارو بخوان.بخوان و هزاران بار برگشتی و دست شیطانو گرفتی باز هم برگرد.برگرد.ی روزی بصورت معجزه اسا جوابتو میگیری.منم یکی از شمام اینایی ک گفتم رو خودم تجربه کردم.تازگیا به صورت معجزه اسایی عشق فاطمه الزهرا تو قلبم عمیقا نهادینه شده همش لطفه.راست میگن ی قدم به سمت خدا و ایمه هزار قدم بسمتت میان باور کنید با تمام وجود میان .این گناه این گناه رو با خدا میشه ترک کرد تورو خدا اگر هزار بار توبه شکستی برگرد.برگرد برگرد.با امامان دوست شو با حرف زدن با سلام دادن .کم کم دعا بخون دعاهای ائمه و برای خودت برنامه روزانه از خدا بودنت بچین و حتما باید اجرا کن برای انجام ندادنشون تنبیه بزار مثلا روزه بگیر یا زیاد استغفار کن و صلوات بزار.من اینو تجربه کردم.خواخش میکنم بسمت شیطان دست نده اگر خطا کردی .اگر رفتی سمت شیطان پشیمانی ناامید نشو به شیطان دوباره دست نده.بحق فاطمه الزهرا انشالله پاک میشیم از این گناه

به سوی بندگی جمعه 8 آذر 1398 ساعت 01:24

من تازه شروع کردم سه روزه که پاکم انشالا ادامه میدم هر چه سریع تره از شرش راحت شم

Hosna پنج‌شنبه 23 آبان 1398 ساعت 19:41

سلام^^ من ۶ روز تا ۴ ماه پاکیم مونده . دلیل موفقیتم فقط لطف خدا و مهربونیاش و نماز بوده و اراده خودم

محمد پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 21:06

خدا رو صد هزار مرتبه شکر ،،الان نوزده روز شد

مونا دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 00:51

سلام.من الان نزدیک به هفت سال که دارم به صورت مداوم خود ارضایی میکنم . من نیاز مبرمی به ازدواج دارم تورو خدا برای ازدواج همه جوونا دعا کنید و همچنین من گناه کار . بارها تصمیم گرفتم که خودارضاییو ترک کنم توبه کردم اما نشده و دوباره مرتکب این گناه شدم خیلی احساس گناه میکنم الان نزدیک
38 روز پاکم اما همش دارم به این فکر میکنم دوباره انجام بدم توروخدا برام دعا کنید .التماس دعا

. دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 21:54

با سلام.. به لطف خدای بزرگ و مهربونم تونستم 50 روز از شر این کار مزخرف رها بشمو خیلی خوشحالم... واقعاا به این نتیجه رسیدم هیچ چیزی مهم تر از اراده ی آدم نیست و این که نخواد خودشو به خاطر کارای اشتباهش توجیه کنه.. اگه سعی بشه تو اون دوره ای که واقعاا میخواید ترک کنید.. سعی کنید بیشتر به خدا نزدیک بشید.. قران بخونید.، روزه بگیرید، مسجد برید.. خیلی موثره و باعث میشه که تشویق بشید که دیگه این کارو انجام ندید و کم کم آستانه ی تحریک شدن بالا میره و خیلی باعث بهبود و عذاب وجدان کمتر و آرهمش بیشتر میشه.. امیدوارم همتون از پسش بربیاید

حمید یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:27

سلام.من با کمک خدای خوبم ۲۹ روز پاکـم.و ادامه خواهم داد تا پوزه شیطان رجیـم را بر زمین بمـالم❤الهم عجل لولیک الفرج

ناشناس چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 11:08

سلام
(اگه اشتباه نکنم تو کتاب پرسش و پاسخ آیت الله بهجت شماره ی دوم بود)یه راهکار از آیت الله بهجت برا ترک گناه:
هرکاری که شیطان و ...(اشتباه و گناه)گفتند شما بر عکسش را انجام بده.

رزیتا حسینی...۲۹ ساله دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 03:36

سلام. من رزیتا حسینی هستم. ۲۹ سالمه. ازحدود ۱۲ سالگی به خودارضایی مبتلا شدم ولی اونموقع فقط با افکار وتخیلات خودم خودارضایی میکردم ودفعات ان خیلی کم بود.ولی بعد ازمدتی یک سی دی پورنو داخل وسایل داداشم پیدا کردم و اولش فقط از روی کنجکاوی اون فیلم رونگه کردم ،ولی چیزهایی تواون فیلم دیدم که اصلا فکرشم نمیکردم ونشنیده بودم. واون فیلم خیلی تحریکم کرد وبا اون خودارضایی کردم. بعدهم بلافاصله رفتم وازروی اون سی دی رایت کردم . و با دیدن اون فیلم خودارضایی میکردم. بعدش تصمیم گرفتم که ازاون فیلمها بخرم .یک سی دی فروش تو محل ما بود که من ازش فیلم سینمایی وشو میخریدم و مشتریش بودم. وخجالت کنار گذاشتم و رفتم بهش گفتم که میتونی یه فیلم سو.پر برای من بیاری. ودیدم که خیلی سریع از توجیب کاپشنش یه سی دی پورنو دراورد بهم داد. وبهم گفت که هروقت خاستی ازین فیلما دارم و واست میارم. من خیلی اونموقع هیجانزده بودم و بارها بادیدن اون فیلم ها خودارضایی کردم. ازاونموقع دیگه مدام اون فیلمهارو میخریدم وخودارضای میکردم و دیگه اعتیاد شدیدی به اینکار پیدا کردم . یکی از دلایلش هم این بود که اکثرروزها توخونه تنها بودم،چون مامانم به خونه مادربزرگم میرفت تا از اون مراقبت کنه وعصرها به خونه برمیگشت.وداداشم هم که روزها خونه نبود ومن روزها توخونه تک وتنها بودم وفیلم های پورنو رو نگاه میکردم وخودارضایی میکردم. انقدر به اینکار اعتیاد پیداکردم که گاهی سه بار دروز خودارضایی میکردم و اگر خودارضایی نمیکردم عصبی وافسرده میشدم.و البته الان دفعات اون رو خیلی کم کردم ولی هر دوسه روز یکبار باید خودارضایی کنم .ن الان بیست ونه سالمه ومجردم ولی میترسم بعد ازازدواج نتونم بارابطه عادی باهمسرم ارضا بشم واینکه ازشما خاهش میکنم که یک راه اصولی برای ترک خودارضایی بمن بدید. یه سوال دیگه هم دارم واینه که ایا خوارضایی باعث پف صورت میشود.دچون من گاهی وقتا صورتم زرد وپف کرده میشه وبینی وچشمام پف میکنه.انگارکه تازه ازخواب بیدار شده باشم... همینطور اضافه وزن پیدا کردم وکمی چاق شدم. پیدا کردم.من قدم ۱۵۹ سانت هست. و.میخاستم بدونم که کوتاهی قدم واضافه وزنم به خاطر خودارضاییه... ازتون ممنون میشم اگه جوابمو بدین و لطفا نظرم رو نمایش بدین که نظر دوستان رو هم بدونم...

یا حسین شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 21:04

راستی اینام به متن زیر اضافه کنید تو این 40روز به هیچ وجه فیلم خارجی چ دوبله چ اصلی کلیپ و آهنگ ن گوش بدید ن نگاه کنید اگر از اینترنت گوشی استفاده میکنی همه نرم افزارهای ارتباطی تا 40روز پاک کنید اینترنتون صفر کنید فیلترشکنت پاک کنید و به هیچ وجه تو این 40روز نصب نکنید نصب دوباره به هربهانه ایی یعنی خاک شدن.روز ب روز شیطان های بیشتری مشغول شما میشن و ازجایی که فکرش نمیکنید بهتون ضربه میزنند اگر روز اول دوتا شیطان مشغولتون هفته سه و چهارم که اوج خستگی و وسوست هزاران شیطان بهمراه نفستون رو شما کار میکنند که نمازها رو نخونید دعا نخونید کوچکترین کوتاهی و تنبلی ی شکست.شیطان سعی به خراب کردن ذهنیتتون نصبت ب خدا و اءمه میکنه حواستون باشه تا این ذهنیت اومد سراغتون بخدا پناه ببرید روضه امام حسین گوش کنید و گریه کنید قلبتون پاک میشه .پاک کردن این عمل زشت اصلن کار آسانی نیست فقط باید صبور باشید صبر صبر صبر نماز نماز نماز ذکر ذکر ذکر قرآن قران راه همینه اینو پیروز بشی ن تنها اینجا بلکه گشایشی میشه برای پیروزی های بعدی در زندگی چون بردن یاد گرفتی

یا حسین شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 20:27

با سلام .
یا ایها الذین آمنو استعینو بالصبر و صلاه والله مع الصابرین.)
تنها راه حل این قضیه فقط همین آیه ست کسایی که قصد ترک دارند نماز های حاجت دورکعتی در طی روز بارها بخونند مثلا بعد از نناز صبح بعد ساعت 10صبح بعدی بعداز نماز ظهر و عصر بعدی ساعت 4بعدی بعداز نماز مغرب و عشا .نمازهای یومیه حتما سر وقت باشه .آخرشب قبل از خواب زیارت عاشورا.و در قنوت هاتون سعی ونید به فارسی با خدا درد دل ونید گریه کنید مثل ی رفیق باهاش حرف بزنید از مشکلاون بگید.ذکر صلوات خیبی کارگشاست اگر حالش داشتین دعای توسلم بخونید همه نمازهای حاجت هرکدام 5دقیقه وقتتون نمیگیره اما کلی آرومتون میکنه نمیذاره شیطان حرکتی انجام بده آخرشم بگم معنای دعاهای صحیفه امام سجاد بخونید خیلی زیبان محشرن .مخصوص دعاهای استغفار حضرت و دعا در هنگام یاد شیطان یا دعای حضرت در توبه و بازگشت دوباره و همچنین صفات پسندیده.من این کارهارو اتحام دادم بحول قوه الهی سال ها پیش ترکش کردم شما انجام بدید موفق میشید.

نگار پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 14:11

تو رو خدا جوابمو بدید خواهش میکنم من تو کامنت قبلی براتون نظر گذاشتم التماس میکنم جواب بدین

نگار چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:00

سلام ببخشید من چند بار ترک کردم و توبه کردم اما هربار توبه شکستم ایا خدا باز هم توبه ام را قبول میکنه ؟ برای ببخشش شکستن توبه هایم چه کار کنیم خواهش میکنم جواب سوالامو بدید

یا زهرا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 15:31

هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشیت بچه ها
شیطان همیشه دنبال نا امید کردن آدم هاست.میدونه اگه کسی ناامید بشه و تلاشش رو کم کنه به هدفش میرسه....بزرگترین سلاح شیطان همینه
پس همیشه به خدا توکل کنید و زیارت عاشورا بخونین ایشالا که موفق خواهیم شد.

محمد دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 00:46

سلام خدا خیرتون بده .بنده چند بار خواستم ترک کنم اما موفق نشدم بعداز چند روز .تکرار میشه امیدوارم بتونم ترک کنم این گناه کبیره رو..

بنده خدا یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 14:59

سلام
منابع احادیث رو هم ذکر کنید لطفا

haghir یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 13:26

سلام واقعا ممنونم ازتون بابت این کار خیری ک انجام دادین من از وقتی این چله رو شروع کردیم مرتکب این گناه بزرگ نشدم
و میخوام ب دوستایی ک گرفتار این عمل زشت هستن بگم ک قبل این ک این گناهو انجام بدن با خودشون فک کنن ک لذت زودگذر این گناه و پشیمونی بعدش می ارزه ک اما زمانمونو از خودمون برنجونیم? و یا این ک ارزشی برای گفته های خدای بزرگمون قائل نشیم? من فکر میکردم ک ترک این گناه شدنی نیس ولی الان ک کنار گذاشتمش لذتشو میچشم احساس میکنم ک واقعا رابطم با خدا خیلی فرق کرده و قلبا خوشحالم امیدوارم ک بتونم تا آخرش ب همین روال پیش برم و امیدوارم همه ی کسانی ک گرفتارن ی روزی لذت ترکشو بچشن

ارمیا معمر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:30

مطالبی که دوستمون گفت راجع به گناه خود...در سایت هست عالیه عالی......اگر نبینید واقعا از دستتان رفته...این یک هدیه الهی است.

سارا دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:47

هرکس مشکل خود ارضایی داره حتما به این وبلاگ بره،براش عالیه http://istemna.blogfa.com/post/30

ارش پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 11:23

واقعا وحشتناکه،از موقعی که اومدم دانشگاه و موبایل هوشمند خریدم مشکلم بیشترشده ولی خدا را شکر با برنامه ی خوب شما و پاک کردن برنامه های اینترنتی موبایلم الان یک هفته هست که پاک شدم

ارمیا معمر جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 22:22

چرا مطلب گذاشتنتون کم شده...

سحر چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 20:14

من چند بار توبه کردم از این عمل زشت ولی باز هم گرفتارش شدم دیگه نمی دونم چیکار کنم؟؟ نمی دونم اگه بازم توبه کنم خدا منو می بخشه یا نه؟؟ من هر بار که این کار رو انجام میدم خیلی پشیمون می شم ولی دست خودم نیست و بازم گرفتار این گناه می شم

جوان یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 15:13

سلام!تشکر واسه راهنمایی برای این گناه بزرگ!
اما لطفا اعمال بد دیگه هم بهش بپردازید!
اینکه همواره به یادخدا باشیم،خوبه اما دربعضی از خانواده ها،زمینه ی گناه خیلی هست که متاسفانه جو اون خونه و خانواده بر انسان غالب میشه و به اصطلاح تو رودرواسی قرار میگیرم و مرتکب میشم!به عنوان مثال گناهای زبانی"دروغ و غیبت و ...."
خانواده ماهم مستثنی نیست و از دست من کاری بر نمیاد که بتونم امر به معروف کنم و نهی از منکر!
ممنون از لطف خوبتون
یاحق

مهدی جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 21:15

کارتون خیلی خوبه ، خداقوت.

پیشنهاد جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 17:21

موزیک گوش نکنید به خدا قسم تاثیرش خیلیییی زیاده حتی موسیقی های به اصطلاح مجاز. فیلمهای بدون سانسور و زیادی احساسی نبینید، تخیل نکنید اصلاااااا. رو شکم نخوابید، و مهمتر از هرچیز بیکار نباشید، هر روز یه صوت مذهبی تاثیر گذار گوش کنید ،و اگر گرفتار عادت به این گناه هستید هر روز دعا کنید خدا کمکتون کنه . هممون حتما با یکی از امامان معصوم بیشتر اخت گرفته ایم به همان امام توسل کنید و ترک های چهل روزه بگیرید اگر وسطش بازهم مرتکب گناه شدید ناامید نشید فقط استغفار کنید و به مسیر ادامه بدید مطمئن باشید کم و کمتر میشه تا اینکه بالاخره تموم میشه. هربار هم کم اوردید فقط با خودتون تکرار کنید بگید هرکس که دچار گناه خودارضاییست از رحمت خدا دورست. ان شا الله که جواب میده و پیروز میشین. یا علی

ممنوون عالی

توبه کار ۲ پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:03

خیلی خوب بود کاش مطالب بیشتری در این باره و برای دوری از این گناه خطرناک بزارین

العبد پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 06:45

سلام.

ببخشید حدیث میزارین منبعشم بزارید.

ممنون.یاعلی التماس دعا.

من پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 01:04

سلام لطفا بطور کامل درمورد این موضوع صحبت کنید مثلا اینکه آیا تو خانما هم این امکان هست یا نه و دمو اینکه اگه آدم خواب ببینه چی؟گناه محسوب میشه یا نه
باتشکر

یک گنهکار چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 19:38

سلام
ممنون خیلی توبه
این موضوع گرببان گیر جوون های زیادی شده

توبه کار چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 17:36

سلام

واای عالیه

منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد