چهل روز بندگی

چهل روز ترک گناه میکنیم برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی عج

چهل روز بندگی

چهل روز ترک گناه میکنیم برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی عج

دهه سوم






بسم اللّه الرحمن الرحیم 

.

.

برای دریافت فایل های دهه اول و دهه دوم  به پست قبلی مراجعه نمایید.

.

.

برای دانلود فایل ها بهتره از دانلود منیجر استفاده کنید.

.

.


روز بیست و یکم:

.

.

1-تفسیر فارسی و روان  حجت الاسلام قرائتی  :آیه 56 تا 58 سوره ذاریات ( کوتاه و فوق العاده زیباست)

.

.

.

روز بیست و دوم (میلاد امیر المومنین علی علیه السلام )

.

.

.

2-اولین قسمت از رادیو ثاقب ( حتما گوش کنید )


.

.

روز بیست و سوم:

.

.

3-دانلود خطبه 192 نهج البلاغه بصورت فارسی

.

.

.


.

.

.

روز بیست و ششم:.

.

.

5-ترجمه فارسی صوتی زیارت آل یاسین

.

.

.

روز بیست و هفتم:


6-دانلود ترجمه صوتی (فارسی) دعای ندبه

پیشنهاد میکنم حتماااااااااااااا دانلود کنید روش خیلی کار شده تا دل نشین و تاثیر گذار باشه.



.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

نظرات 5 + ارسال نظر
مژده شنبه 1 تیر 1398 ساعت 10:14

سلام
از دهه سوم
فایل های2و5 باز نمیشن
میشه ببینید اشکالش چیه؟

علی جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 13:47

سلام واقعا عالی مخصوصا دعای کمیل
دعای عرفه را هم بذارید تا همه استفاده کنن اون هم محشره
قرآن صوتی فارسی را دانلود کنید
۳۰ جزء کامل
من صبح تا شب گوش میدم وقتی دارم استراحت میکنم وقتی توی اتوبوس یا ماشین هستم و موقع انجام کارهام

فوق العاده هستش اصلا نمیتونم به زبون بیارم

زندگی من را دگرگون کرد این قرآن و البته رفتن به کربلا و اصلاح نماز هام و طرز رفتارم با پدر و مادرم

کاش میشد از ناراحتی هام و گناهام بهتون بگم و زمانی که حس مرگ داشتم و فقط این ها کمکم کرد


و چه کسی جز نادانان از رحمت خدا ناامید میشود


چندتا ذکر را با توجه به معنی و در حالت سجده تکرار کنید
صلوات و دعای فرج امام زمان
لااله الا الله
الله اکبر
الحمدالله
سبحان الله
استغفرالله
الهی العفو
آیه امن الیجیب
شکرالله بسیار شکر کنید بر عذاب و امتحان هم شکر کنید و طلب صبر و مغفرت و رحمت کنید

دوستان بسیار دعا کنید بخصوص بعداز نماز اول وقت و در سجده

بسیار عذاب و امتحان خواهیم شد در همین دنیا و جز خدا و ائمه کسی را نداریم

علی چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 10:55

سلام
مرسی واقعا همه چیز عالیه
من که خودم باورم نمیشه چجوری این سایت رو پیدا کردم
بازم مرسی

dddddd چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 18:26

http://s4.picofile.com/file/8187146450/voice.mp3.html

مریم دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 02:06

۲۳ روز گذشت من هنوز شروع نکردم!!!
چرا اراده ندارم من؟
هر روز میام فایل ها رو دانلود میکنم اما اراده نمیکنم!!!
تو رو خدا درباره اراده و پشتکار یه جمله تکون دهنده به من بگید
تو کل زندگیم اراده و پشتکار ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد